تماشای سفر بازدیدکنندگان وبسایتتان امری جذاب و شگفت انگیز بوده و میتواند نقاط ضعف و قوت بسیاری را برایتان نمایان کند. اما اگر تعداد این ویدئوها خیلی زیاد بود چطور؟ چقدر زمان و هزینه صرف کنیم تا میلیون ها ویدئو را تک تک تماشا کرده و از آنها به نتیجهی درستی برسیم؟ حتی اگر این کار را هم انجام دهیم، تماشای بی هدف هزاران ویدئو؛ ممکن است مارا به اشتباه بیاندازد و نتوانیم بدرستی آنها را تحلیل کنیم.
مایجَر، برای این مشکل چند راه حل ارائه داده است که یکی از آنها، فیلترهای جستجو پیشرفته، میباشد. قبل از هرچیز به این نکته توجه داشته باشید که پروسه ی تماشای ویدئوها را هدفمند پیش ببرید. یعنی قبل از اینکه شروع به دیدن ویدئوها کنید، بدانید که در وبدئوها بدنبال چه چیزی هستید.
برای مثال، فرض کنید یک کمپین تبلیغاتی را در یک بازهی زمانی مشخص برگزار کردهاید و میخواهید بازده تبلیغاتتان را ارزیابی کنید. میتوانید با استفاده از فیلتر جستجو ارجاع دهنده، فقط ویدئوهای بازدیدکنندگان مربوط به کمپین را بررسی کنید و یا حتی برای کوچک تر کردن بازهی جستجو با ترکیب فیلتر ارجاع دهنده و زمان فعالیت، توجهتان را روی کسانیکه از سمت کمپین جذب شده اما زیر دو دقیقه وبسایتتان را ترک کردهاند بگذارید.
یا پس از انتشار یک پست جدید، میخواهید فیدبک واقعی بازدیدکنندگانتان نسبت به این متن جدید را ارزیابی کنید. اینجا میتوانید با ترکیب فیلترها، ویدئوهای مربوط به همان صفحه ی پست که در تاریخ بعد از انتشار پست جدید ضبط شده اند را پیدا کنید. حتی میتوانید با استفاده از فیلتر رخداد کپی و متون داغ فقط ویدئوهای کاربری را تماشا کنید که متن برایش جذاب بوده است. برای اطلاعات بیشتر مقاله تحلیل رفتار کاربر با استفاده از ویدئوهای مایجَر (قسمت یک) را مطالعه نمایید.
مایجَر سعی دارد بیشترین موارد استفاده از فیلترهارا در رسته های شغلی مختلف ارزیابی و در سری مقالات آموزش فیلتر های جستجو ارائه دهد.
هدف ما صرفه جویی در زمان و هزینه های شما برای بهینه سازی سفر کاربرانتان است.